czwartek

Czy zadawałaś sobie kiedyś pytanie od czego zależy to czy schudniesz?

Odpowiedz na to pytanie jest niezwykle prosta i możliwe, że sama już
sobie na to pytanie odpowiedziałaś...

Zależy to od tego co jesz i czego nie jesz.

Zależy to od związków zawartych w pokarmie który spożywasz na codzień.

W szczególności wszystkich produktów o wysokim indeksie glikemicznym,
pobudzających Twoją trzustkę do niepotrzebnej produkcji insuliny.
Nadmiar insuliny wpływa natomiast na magazynowanie tłuszczu w komórkach.
Zablokowanie tego procesu wiąże się oczywiście z zaprzestaniem jedzenia
tych produktów i wyrzeczeniami.

Ale mam do Ciebie pytanie, chciałabyś jeść wszystko i chudnąć? Z
pewnością tak, jak się domyślam i teraz jest to możliwe, ale wrócę do
tego później.

Podstawowymi produktami które pobudzają Twoją trzustkę do produkcji
insuliny są produkty o wysokim indeksie glikemicznym które jesz na
codzień i z pewnością je bardzo lubisz. Należą do nich:

  • wszystkie produkty na bazie mąki rafinowanej - biały chleb, bułki,
    kajzerki, makaron
  • uwielbiane przez wszystkich polaków i dodawane do praktycznie każdego
    obiadu ziemniaki
  • cukier - wszystkie słodycze, ciasta i ciastka które tak lubimy jeść
  • produkty mięsne wysokoprzetworzone - w szczególności parówki,
    kiełbasa oraz wędlina która w dzisiejszych czasach jest nieodpowiednio
    przygotowana przez producentów
  • z owoców niestety banany, które również często są wybierane, ale są
    niebezpieczne mimo iż są owocami

Wszystkie te produkty o wysokim indeksie glikemicznym wpływają na
pobudzenie trzustki do produkcji insuliny i powodują, że tyjesz albo
masz problem ze zrzuceniem zbędnych kilogramów.

Ale czy będziesz w stanie sobie tego wszystkiego odmówić? Ja nie umiem
i jem te produkty na co dzień, ale się zabezpieczam i chudnę cały czas
przyjmując w najczystszej postaci kwas linolowy w dawkach 3000 mg
dzienne który powoduje zablokowanie trzustki w produkcji nadmiaru
insuliny.

Na samym początku przyjmowania preparatu zawierającego najwyższe
stężenie kwasu linolowego schudłam w ciągu dwóch pierwszych tygodni 4
kg i w ciągu kolejnych dwóch tygodni 3 kg. Teraz po 4 miesiącach
stosowania kwasu linolowego moja waga już stoi, jest prawidłowa i
zbilansowana. Schudłam w sumie 16 kg, nie miałam żadnego efektu jojo, a
moje ciało jest znowu jędrne. Polecam Ci stosowanie preparatu FastSlim 
New Generation z najwyższą dawką kwasu linolowego dzięki któremu
schudniesz i co najważniejsze utrzymasz swoją wagę w ryzach.

Poniżej zamieściłam swoje zdjęcia przed stosowanie FastSlim i po kuracji czyli tak teraz wyglądam.


P
oniżej jest link gdzie zakupiłam ten preparat w promocyjnej cenie. UWAGA - ten producent gwarantuje zwrot pieniędzy w ciągu 60 dni od daty zakupu w przypadku braku efektu. Dla mnie bomba!

Kliknij tutaj aby wypróbować preparat FastSlim New Generation z najwyższą dawką kwasu linolowego!


30 komentarzy:

  1. Schudłam 6 kg z 1 butelką Fastslim... Dobrze, że ten preparat jest
    legalny bo czuję taką euforię i energię, ale to pewnie szczeście!:)
    NIESAMOWITE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pawel28.4.11

    Nie mogę mówić o długoterminowych wynikach, bo stosuję Fastslim tylko
    przez 1 tydzień, ale w ciągu pierwszych 7 dni straciłem 3 kg i zostało
    mi jeszcze 18 żeby zrzucić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosia28.4.11

    Próbowałam schudnąć od lat. Dla mnie to była przegrana bitwa. Mam 30 lat
    i teraz nienawidzę mojego ciała. Po prostu nie udało się schudnąć od
    mojego drugiego dziecka. Ilekroć próbuję coś mi się nie uda. Używałam
    innych spalaczy tłuszczu, tebletki, jabłkowy cydr, diete kopenhaską i
    kapuścianą. Nie widziałam efektów albo nie umiałam być cierpliwa w
    czasie diet. I również sceptycznie podeszłam do tego poduktu. Ale
    pomyślałam nie zaszkodzi spróbować. Więc kupiłam Fastslim, na przesyłke
    czekałam krótko. Zaczełam brac ten preparat i niecierpliwie czekałam na
    rezultaty. Już w pierwszym tygodniu schudłam 2 kg. Czuję się lepiej i
    mam więcej energii niż wcześniej. Inne spalacze których używałam
    wcześniej, czułam że są słabe i nie miałam tyle energii. Efekty są
    naprawdę zupełnie różne po stosowaniue fastslim. Jestem naprawdę
    podekscytowana, aby zobaczyć jak wiele stracę kilogramów. Nigdy nie
    byłam w stanie wytrzymać bez efektów dłużej niż tydzień. Idę na imprezę
    z okazji ukończenia studiów i na impreze rodzinną i nię mogę się
    doczekać aż opowiem swojej mamie o tym że ten produkt na mnie działa i
    chudnę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalena28.4.11

    Jestem 33 letnią kobietą, która próbowala schudnąć za pomocą Allie ale
    nie było praktycznie efektów. Natomiast potem zaczełam stosować
    Fastslim, stosowałam go przez 4 miesiące i w pierwszym straciłam 8 kg
    wraz ze zdrową dietą i ćwiczeniami ... Podoba mi się fakt, że nie miałam
    żadnych działań niepożadanych takich jak szybkie bycie serca i problemy
    ze spaniem. Co mi się wcześniej zdarzało. Właśnie zamowiłam kolejne
    opakowania, polecam ten preparat komu mogę z moich znajomych

    OdpowiedzUsuń
  5. Wystarczyła jedna butelka Fastslim i schudłam 6 kg! Chcę teraz zamowić
    dwa dodatkowe opakowania żeby pozbyć się tłuszczu zupełnie przed
    wakacjami i założyć bikini. Myślę że to jest najlepszy spalacz tłuszczu
    jaki kiedykolwiek próbowałam - nie mam żadnym drastycznych zmian w mojej
    diecie, a ja absolutnie nie mam czasu na ćwiczenia. Jest to idealne
    rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawid28.4.11

    Mam 21 lat i jestem facetem ktróry w ciągu ostatnich 3 miesięcy stracił
    na wadze 20 kg, schudłem z 108 kg do 88 kg. Moje zamówienia zawsze
    docierały o czasie a obsługa klienta była doskonała. Z doświadczenia
    swojego polecam Fastslim wszystkim moim znajomym i rodzinie. Ten spalacz
    tłuszczu jest wielki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mariola28.4.11

    Ja też schudłam, trzymam za was wszystkich kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja schudłam tylko 2 kg w ciągu 3 tygodni:( Mam nadzieje, że schudne więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wanda28.4.11

    Przeczytałam wasze komenarze i raz kozie śmierć zamowiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Julita28.4.11

    Fastslim. Ja dostałam swoją butelkę od mamy na urodziny. Po 25
    tabletkach moje spodnie są jakby luźniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mariola28.4.11

    Trzymam za Ciebie kciuki Wanda!!!! Będzie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasia28.4.11

    do tej pory jest dobrze! Kupiłam 2 butelki fastslim i jest to mój
    pierwszy tydzień i już 2 kg mniej! Chodzę na spacer codziennie i ćwiczę
    tylko jak mam czas po pracy ( ale nie codziennie - ćwiczenia
    wytrzwarzają hormon euforii:) ). Jestem niecierpliwa i nie mogę się
    doczekać aż schudnę więcej. Fastslim dal kopa mojemu metabolizmowi czuje
    to!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewelina28.4.11

    Zawsze czytam opinie innych osób na temat produktów które kupuję.
    Podobnie jak inni miałem poważne działania niepożądane w przypadku
    innych preparatów ( zawroty głowy, kołatanie serca, bezsenność ). W
    przypadku tego preparatu mam jedynie wieksze pragnienie poza tym nic,
    żadnych dolegliwości. Fastslim biore już 3 dzień i schudłem kilogram,
    wygląda na to że zwycięże i wreszcie mi sie uda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Beata28.4.11

    Od dzisiaj biore Fastslim i nigdy nie czułam się tak naładowana energią
    ale i zjeść nieco więcej mi się chce to troche mnie niepokoi, ale mam
    nadzieje że mi minie, Bede pisała jak mi idzie

    OdpowiedzUsuń
  15. Elżbieta28.4.11

    Beata to masz jakoś dziwnie bo mi od początku się nie chciało jeść w
    ogole potem jakoś się to unormowało, może u Ciebie akurat tak to działa.
    Powodzenia! / ELA

    OdpowiedzUsuń
  16. Beata28.4.11

    Dziękuje za informacje Ela, mam nadzieje że mi przejdzie ten apetyt i
    bede miała tak jak inni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aleksandra28.4.11

    Cześć, ja wypróbowałam ten preparat i tylko schudłam 4 kg w ciągu miesiąca

    OdpowiedzUsuń
  18. Milena28.4.11

    Jest nieźle w ciągu pierwszych 4 dni schudłam 1,5 kg. TO jest bardzo
    dobry rezultat biorąc pod uwagę że ostatnio dużo siędzę w biurze i mam
    mniej ruchu niż zwykle. Czy kofeina zwiekszy działanie tego produktu?

    OdpowiedzUsuń
  19. Grażyna28.4.11

    Wuuuuhu! Niedawno zakupiłam Fastslim około 2 tygodni temu do tej pory
    schudłam 3 kg i jestem bardzoooo zadowolona. Wlasnie zamowiłam 3 nowe
    opakowania w tym jedno dla koleżanki!!! To jest zbyt dobre żeby było
    prawdziwe! Próbowałam wiele różnych diet i zawsze czułam rozczarowanie,
    ale nie tym razem. Przestańcie wydawać pieniądze na inne tabletki i
    wypróbujcie fastslim

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewelina28.4.11

    Milena ja próbowałam jedynie z zieloną herbatą, ale nie widze różnicy w
    efektach, ale plus jest taki że mi zasmakowała herbatka:) Jak spróbujesz
    z kofeiną w tabletkach to daj znać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Radek28.4.11

    wow super produkt 2 kg mniej w tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  22. Marek28.4.11

    Cześć, wszystkie opinie są takie pochlebne, ja nie jestem ani nastawiony
    negatywnie ani pozytwnie ale czy to dobrze? Wlasnie zamowilem produkt i
    chcialbym stracic tyle ile mogę. Jestem otyły ale nikt nie domyśla się
    że mój problem z nadwagą jest spowodowany tarczycą który miałem usuwany
    gruczoł 4 lata temu. Jestem zainteresowany widząc ile mniej więcej można
    stracić kilogramów - tylko czy to na mnie zadziała. Zamierzam również
    pływać i regularnie. Zobaczymy jak sobie fastslim poradzi z moim
    problemem. Wszystkiego najlepszego dla wszystkich i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piotrek28.4.11

    Ja myślę że to znowu jakaś ściema

    OdpowiedzUsuń
  24. Spróbuj a potem się wypowiadaj mi pomogło i wielu innym też, a wiadomo
    że wszystkim nie pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  25. Iwona28.4.11

    Ja próbowałam już wielu rzeczy jeżeli chodzi o chudnięcie z mizernym
    skutkiem. Wszystkie diety też zaliczyłam. Fakt schudłam czasem 2-3kg ale
    zawsze miałam efekt jojo. Fastslim brzmi obiecująco, też się piszę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Brzmi niewiarygodnie... ale tyle osób mówi że działa, więc musi dziłaać.
    Ja zaczynam od jutra!

    OdpowiedzUsuń
  27. Alicja28.4.11

    A czy ten sposób na odchudzanie jest też dobry żeby schudnąć po ciąży?

    OdpowiedzUsuń
  28. Marta28.4.11

    Spróbuj, wielu już pomógł, ale wiadomo że nie na wszystkich musi działać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ilona28.4.11

    Mam 26 lat i chciałam zamówić dziś ten preparat, ale nie wiem czy będzie
    dla mnie odpowiedni. Jestem strasznie przy kości, można powiedzieć, że
    przez ten tłuszcz ledwo chodzę. Poradźcie! Proszę... bo nie wiem co
    robić

    OdpowiedzUsuń
  30. Jurek28.4.11

    No ja Cię jak najbardziej rozumiem Marta. Miałem bardzo podobnie. Narazie
    zrzuciłem z Fastslim 9kg i czuję się o wiele lepiej. Łatwiej jest
    zadbać o higenę i mniej obciążasz stawy. Nie pytaj, po prostu zastosuj!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania.